Paskutinėmis projekto įgyvendinimo dienomis, tikėdamasis žengti dar vieną žingsnį į priekį, PVKC kvietė vienytis Panevėžio verslo paramos organizacijas dalyvaujant mokymuose, skirtuose pagerinti komunikaciją socialiniuose tinkluose.
Projekto metu buvo atliktas tyrimas ir nustatyta, kad verslo paramos organizacijų veiklose jaučiama efektyvios komunikacijos stoka. Dėl šios priežasties aktuali informacija verslo dažnai nepasiekia. Šiandien verslas taikosi prie augančių rinkos poreikių – vis daugiau verslų vystomi internete, jaunimas nebeįsivaizduoja gyvenimo be socialinių tinklų, bendravimas programėlėse tampa norma ne tik neoficialioje aplinkoje. Tai, kad šioje situacijoje keisti komunikavimo strategiją privalo ir verslo paramos organizacijos, tapo akivaizdu. Kaip kurti tinkamą turinį, kokius pranešimus skelbti, kaip pasiekti tikslinę grupę? Su šiuo iššūkiu susiduria didelė dalis organizacijų, todėl komunikacijos profesionalų buvo paprašyta pasidalinti savo patirtimis ir praktiniais patarimais.
“Facebook mokymuose” sudalyvavo 20 Panevėžio miesto ir rajono verslo paramos organizacijų atstovų.”Socialus marketingas” mokymų lektorius Arijus Žakas supažindino dalyvius su Facebook komunikacijos veiksmingumu, padėjo suprasti tikslus, atpažinti tikslinę auditoriją ir parinkti priemones jai pasiekti. Kitas lektorius Aidis Dalikas į Facebook padėjo žvelgti per matematinę prizmę. Mokė kaip vertinti pasiektus rezultatus, kaip parinkti tinkamą reklamą, pateikė naudingus pavyzdžius, pasidalino patarimais. Panevėžio verslo konsultacinis centras, tikisi, kad verslo paramos organizacijoms šie mokymai buvo naudingi ir turės išliekamosios vertės.
Daugiau informacijos apie projektą suteiks projekto koordinatorė Vaida Nakrošienė (mob. tel. 861814252, el. p. vaida@pvkc.lt), platesnės informacijos apie projektą ir programą ieškokite: www.pvkc.lt; www.latlit.eu; www.europa.eu; #LATLIT.
Šis straipsnis parengtas naudojant Europos Sąjungos finansinę paramą. Už šio straipsnio turinį atsako VšĮ “Panevėžio verslo konsultacinis centras”. Jokiomis aplinkybėmis negali būti laikoma, kad jis atspindi Europos Sąjungos nuomonę.